GLITTERSOKKEN

hi,

Een tijd geleden kocht ik mijn eerst paar glittersokken, en ik ben er nog steeds heel erg blij mee. Ik zou graag mijn collectie nog een beetje uitbreiden, maar eerst wil ik dit paar aan jullie tonen!

Ik heb ze gekocht bij & Other Stories en ze zitten zooo goed! Ze zijn lekker zacht maar ook stevig. Deze sokjes kunnen een outfit een speelse draai geven zonder te overdrijven. Ze staan leuk in een sneaker, maar kunnen evengoed in een chiquere schoen. Je kan ze dragen voor school maar ook op feestjes. Je kan er alle kanten mee uit!

Je hebt het misschien al gemerkt maar de laatste tijd verschijnen er minder vaak posts dan vroeger. Dat komt omdat ik gewoon veel minder tijd heb en een post niet snel snel snel wil maken en er echt tijd in wil steken. Er zullen nog steeds artikels verschijnen op zondag en donderdag maar gewoon niet elke zondag en donderdag.

x,

Sofie

11

5

ONLINE TE KOOP

Enkele voorbeelden die ik vond op PINTEREST. Hier zie je ze enkel met adidassen, maar in andere schoenen staan ze ook zeker heel leuk! 

7 gedachtes over “GLITTERSOKKEN

  1. Toen ik de titel las dacht ik eerst zo van nahh niet echt wat voor mij, glittersokken. Mara nu ik zo die foto’s zie vind ik het eigenlijk toch best wel tof in bijvoorbeeld witte sneakers!

    Like

  2. GLITTERSOKKEN. Heel gaaf! Je maakt ook echt prachtige foto’s. En ik vind het juist leuk dat je meer tijd aan een artikel besteed. Dan pas krijg je echt zulke leuke artikeltjes 🙂 Dan maar wat minder posten, toch? 🙂

    Like

Geef een reactie

